Coola gubbar


Coola gubbar, dom vill jag ha !!!
Tävling hos www.livinglikelinda.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

God morgon. Det är så skönt att läsa din blogg för den är så harmonisk.. Man blir som lugn i själen av den. Hoppas du har en bra dag. Kramar Linnéa

2009-09-30 @ 11:17:29
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl
Postat av: Anonym

Hej Linnea, vad härligt att höra att du gillar min blogg :) det jag skriver här kommer direkt från hjärtat och jag blir bara sååå nöjd och glad när du skriver att bloggen är harmonisk för det innebär att jag i mitt hjärta och själ är lugn och harmonisk något jag kämpat för i många år. När detta då genomsyrar min blogg känns det som om jag har landat i mig själv och min tillvaro, härligt!!!

Detta är ju en viktig hållplats på min resa........

Ha det riktigt gott !!! kram Linda :)

2009-09-30 @ 19:34:16
Postat av: Linda

Vilka mysiga gubbar! Och så grymt duktig du är nu på VV! Håller tummar och tår och tror att du fixar det här!

2009-10-06 @ 11:58:20
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0